απαντήσεις
3
προβολές
19855
18-09-2014, 13:38
:'ηλθα μονος
φευγο μονος ασυνοδευτος....τους εχω ολους για την πλακα μου......κ για ασκησηνοηματικης τροφης κ σαρκικης
και μετα στον καλαθο των αχρηστων......σαν λεμονοκουπες
18-09-2014, 14:53
Γερόλυκε ξεχνιέσαι και δεν κρατάς ούτε τα προσχήματα
Τώρα υποτίθεται ότι γράφεις με γυναικεία υπογραφή , οπότε το ηρθα μόνος, φευγω μονος δεν ταιριάζει
Τώρα υποτίθεται ότι γράφεις με γυναικεία υπογραφή , οπότε το ηρθα μόνος, φευγω μονος δεν ταιριάζει
19-09-2014, 04:05
μπα καλος τον σαντορινιο......η απο σαλαμινα βασιλικα? ρε ξεχασες σε καλεσε οτεως στο ναυτικο ομιλο καστελλα.......δεν θαπας?εσυ οΟΝΤΕΜΙΣ 123 αστερια ολιγαρχιας!!!!
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 05-01-2014 • SANI0 απαντήσεις17.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-04-2014 • santo0 απαντήσεις16.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-12-2011 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)4 απαντήσεις6.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 25-01-2012 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)1 απάντηση18.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-12-2022 • patelo57080 απαντήσεις206.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 27-11-2012 • MariaPap2 απαντήσεις15.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-01-2012 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)18 απαντήσεις19.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-02-2014 • SANI0 απαντήσεις17.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-11-2012 • SANI0 απαντήσεις15.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-04-2012 • katerinakO11416 απαντήσεις20.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-10-2013 • PERI19681 απάντηση16.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-10-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)2 απαντήσεις17.0χ προβολές