28-10-2014, 17:08
Το 95% των εφήβων θα έκλαιγε αν έβλεπε τον Justin Bieber στη στέγη ενός ουρανοξύστη έτοιμο να πηδήξει. Αντιγράψτε αυτό στο προφίλ σας, αν θα είσαι το άλλο 5% που κάθεται σε μια καρέκλα, τρώγοντας ποπ κορν και ουρλιάζοντας "ΠΕΣΕ ΠΕΣΕ ΠΕΣΕ ΡΕ ΑΜΠΑΛΕΕΕΕΕΕ ΠΕΣΕΕΕΕΕ! ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΡΕΕ ΧΩΡΙΟ....Είμαι το 5%
απαντήσεις
6
προβολές
28334
31-12-2014, 16:54
ki egv foyla moy eimai to 5% alla 9a fonaza pese pese re blaka pese
21-05-2015, 00:27
Αθλίος είναι
13-07-2015, 10:22
Κι εγω ειμαι 5% αλλα θα φωναζα: Πεσε πεσε πεσε να μη σε βλεπω εεε εχουμε και δουλιες εδωω!
25-08-2015, 16:35
o pio @@akias eine... gtp
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 21-04-2013 • ερωτευμένη... (halogreek)3 απαντήσεις1.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 25-12-2013 • talento2 απαντήσεις31.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-05-2016 • MakisAvgerinos0 απαντήσεις28.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-01-2014 • SANI0 απαντήσεις26.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-03-2017 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-01-2015 • το κρατος δανειζει κεφαλαιο με ευρο...βλακα πολιτη (gerolikos)0 απαντήσεις8.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 25-08-2014 • Μ☺ρία^^ ツ (marria13)1 απάντηση1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-01-2014 • hoto0 απαντήσεις25.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-04-2013 • KRIOS1230 απαντήσεις25.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-02-2014 • Ερρικα Β. (ErikaxD)12 απαντήσεις2.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-03-2014 • Freedy110 απαντήσεις24.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-09-2014 • το κρατος δανειζει κεφαλαιο με ευρο...βλακα πολιτη (gerolikos)5 απαντήσεις10.6χ προβολές