09-02-2016, 01:53
Bubble Struggle II. αυτο το παιχνιδι μετα απο το λεβελ 10+ οταν χασεις η τερματισης βγαζει γρι οθονη και δεν αποθηκευη το score απορο η αλη πως φτασανε τοσο ψυλα τα 5-6 ατομα που ειδα τι προβλημα ειναι ο αδμιν θα το φτιαξει ?
17-04-2016, 20:08
Και αλλα παιχνιδια δεν μπορω να τα παιξω απο το κινητο και απο το tablet. Απορω για το γιατι...
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 23-03-2014 • Freedy110 απαντήσεις24.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-09-2019 • WRCMan121 απάντηση25.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-12-2013 • το κρατος δανειζει κεφαλαιο με ευρο...βλακα πολιτη (gerolikos)2 απαντήσεις8.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-10-2012 • MitsoS... (Dimitris1998)5 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-05-2013 • I_love_you!♥ (Riakouklara)1 απάντηση4.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-05-2016 • MakisAvgerinos0 απαντήσεις28.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-04-2017 • Greek Paranormal Team (GreekParanormalTeam)1 απάντηση25.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-01-2012 • ••a♥L♥e♥3♥a♥N♥d♥R♥a♥•• (alexandra1161)20 απαντήσεις26.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-03-2014 • Freedy111 απάντηση28.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-05-2016 • Μικρή Τύπισσα (Annouska)1 απάντηση1.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-05-2013 • I_love_you!♥ (Riakouklara)5 απαντήσεις3.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-09-2016 • fitbill1 απάντηση28.5χ προβολές