09-02-2016, 01:53
Bubble Struggle II. αυτο το παιχνιδι μετα απο το λεβελ 10+ οταν χασεις η τερματισης βγαζει γρι οθονη και δεν αποθηκευη το score απορο η αλη πως φτασανε τοσο ψυλα τα 5-6 ατομα που ειδα τι προβλημα ειναι ο αδμιν θα το φτιαξει ?
17-04-2016, 20:08
Και αλλα παιχνιδια δεν μπορω να τα παιξω απο το κινητο και απο το tablet. Απορω για το γιατι...
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 20-05-2015 • ٩(͡๏̯͡๏)۶ErwtaC٩(͡๏̯͡๏)۶ (TosoMonos)0 απαντήσεις25.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-01-2014 • hoto0 απαντήσεις25.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-03-2013 • katerina211 απάντηση25.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-05-2013 • I_love_you!♥ (Riakouklara)5 απαντήσεις3.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-08-2023 • dionysiantelioy0 απαντήσεις165.2χ προβολές
-
20 απαντήσεις30.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-09-2019 • WRCMan121 απάντηση25.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-01-2014 • hoto2 απαντήσεις25.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 04-08-2022 • Лоб МПАРТСЕЛОНА (Dionyshos)0 απαντήσεις195.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-09-2020 • skaras0 απαντήσεις27.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-09-2012 • SANI0 απαντήσεις27.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-12-2013 • το κρατος δανειζει κεφαλαιο με ευρο...βλακα πολιτη (gerolikos)2 απαντήσεις8.4χ προβολές