Παιδια θα ήθελα να ρωτήσω εάν εχει παραγγείλει κανεις απο το light in the box ? εάν ναι ήθελα να μάθω πως γινεται η διαδικασία παραγγελίας και πως θα αποφύγω το τελωνείο;
Ευχαριστω
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 27-01-2014 • Αναρχό-Ποιητής (AnarxikosTupos)0 απαντήσεις2.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-06-2013 • 'Φοσφοριζε Στρουμφακι' (Eleanor)5 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-12-2012 • SANI4 απαντήσεις17.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-08-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)1 απάντηση17.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-01-2013 • SANI0 απαντήσεις16.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-01-2014 • Αναρχό-Ποιητής (AnarxikosTupos)0 απαντήσεις17.6χ προβολές
-
Διαβάστε την ΕΚΘΕΣΗ του Έλληνα μαθητή που ΒΓΗΚΕ ΠΡΩΤΟΣ σε παγκόσμιο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ με 1.000.000 συμμετέχΞεκίνησε: 16-10-2013 • indian0 απαντήσεις18.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-01-2014 • Αναρχό-Ποιητής (AnarxikosTupos)0 απαντήσεις1.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-04-2013 • ♥Αθηνουλα Οοσομμ♥ (athinoula2001)8 απαντήσεις4.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-05-2013 • ♥Αθηνουλα Οοσομμ♥ (athinoula2001)7 απαντήσεις17.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 27-03-2012 • MitsoS... (Dimitris1998)40 απαντήσεις7.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-01-2013 • SANI0 απαντήσεις16.9χ προβολές