Παιδια θα ήθελα να ρωτήσω εάν εχει παραγγείλει κανεις απο το light in the box ? εάν ναι ήθελα να μάθω πως γινεται η διαδικασία παραγγελίας και πως θα αποφύγω το τελωνείο;
Ευχαριστω
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 26-09-2013 • PERI19680 απαντήσεις17.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-02-2014 • SANI0 απαντήσεις18.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-07-2014 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)1 απάντηση16.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-01-2016 • justloveverything2 απαντήσεις16.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-02-2010 • agelina4 απαντήσεις21.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-02-2012 • ΔΗΜΗΤΡΣ (ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ)0 απαντήσεις19.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-08-2012 • MariannaFullLove1 απάντηση18.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-08-2012 • MariannaFullLove0 απαντήσεις17.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-04-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)64 απαντήσεις79.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-01-2014 • Αναρχό-Ποιητής (AnarxikosTupos)4 απαντήσεις2.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-11-2012 • SANI1 απάντηση17.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-12-2011 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)2 απαντήσεις17.7χ προβολές