Πιστευω,οτι η ηλικια δεν παιζει ρολο με την ωριμοτητα του ανθρωπου και τις γνωσεις του.Εχω δει μεχρι και 15χρονους να ειναι πιο ωριμοι και εξυπνοτεροι και απο 25αρηδες.
Οποτε,ας μην περιμενει καποιος να μεγαλωσει για να ωριμασει.Οσο γρηγοροτερα,τοσο το καλυτερο για αυτον...
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 22-04-2012 • katerinakO11416 απαντήσεις19.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 27-01-2013 • Kν.♡ (EleniTheBest95)0 απαντήσεις4.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-05-2012 • MitsoS... (Dimitris1998)3 απαντήσεις18.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 04-11-2013 • SANI3 απαντήσεις15.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-04-2014 • santo6 απαντήσεις18.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-12-2013 • rey mysterio4ever!!!!!!!!!! (xristodoulios)19 απαντήσεις7.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-10-2012 • SANI0 απαντήσεις15.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-11-2013 • indian1 απάντηση16.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-11-2012 • SANI1 απάντηση17.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-05-2015 • Melissa? (Millionaire)0 απαντήσεις18.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-11-2013 • SANI0 απαντήσεις17.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-10-2015 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)0 απαντήσεις3.9χ προβολές