15-05-2012, 16:42
δεν ειναι αυτο....αλλα μετα το αιτημα σου μου πρεκυψε κτ προσωπικο.
16-05-2012, 16:24
ΚΛ ΕΠΕΙΔΗ ΔΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΜΑ8ΩΩ ΠΟΤΕ ΟΣΟ ΖΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΟΜΕΝΙ ΖΩΗ ΑΡΑ 8Α Η8ΕΛΑ ΜΑΓΙΣΣΑ !!!!!ΝΑΙ ΝΑΙ (Α!ΚΑΙ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΛΕΠΣΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΑΥΤΟ 8ΕΛΩ ΑΛΛΑ +ΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ)
04-10-2013, 18:07
me to sex ta pao kl xaaa
20-10-2013, 11:53
Εγω θα ηθελα να γινω αυτοκρατορας ;ρ
21-04-2014, 20:57
εγω θα ηθελα να ειμουνα ενας αγγελος-διαβολακι θα ητανε πολύ ωραιο... σκεφτιτε το θα βοηθουσα θα πετουσα θα εκανα πολλα καλα πραγμτ. και συχρωνως θα κατεστρεφα ανθρώπους κακους εκεινους που δεν παω γενικα θα ειχε πολύ φαση
21-04-2014, 22:40
Κι'εγω θα ηθελα να ημουν αγγελος και να κυνηγούσα τα διαβολάκια κακα που θελουν να καταστρεφουν ανθρώπους και θα τα κρεμουσα σε ενα ψηλο δεντρο!...
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 08-11-2013 • SANI0 απαντήσεις18.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-08-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)0 απαντήσεις17.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-08-2012 • MariannaFullLove0 απαντήσεις17.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 04-04-2013 • SANI0 απαντήσεις18.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-09-2014 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)0 απαντήσεις18.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-08-2012 • Νικολέτα! (nicoleta67)0 απαντήσεις19.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-04-2011 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)22 απαντήσεις20.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-01-2014 • Αναρχό-Ποιητής (AnarxikosTupos)4 απαντήσεις2.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-02-2011 • beba1 απάντηση18.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-12-2011 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)4 απαντήσεις6.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-01-2012 • MIXAΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ 4 EVER....I LOVE YOU ❤❤ (queengreeceFAN25)2 απαντήσεις3.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-04-2011 • katsaridaki0 απαντήσεις18.0χ προβολές