πηαινει ο ινδιανοσ βολτα στο δασος και βλεπει εκι περα ενα παλικαρι γενεοδορο να γκρεμιζει το σπιτι του με το κεφαλι.ο ινδιανοσ ρωταει
-καλα παιδι μ τι κανσ εκι??????????
-καλα ειμαι ινδιανε μου καλα.με σιγχωρεισ,πρεπει να παω λιγο στο σπιτι μου.
πηγαινει στο σπιτι το και λει στουσ γονεισ του
-ΜΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!ενασ ινδιανοσ ειναι στο δασοσ
-παμε να τον δω
φτανουν εκι στο δασοσ και τον βλεπουν κι ο ινδιανοσ λει
-πια ειναι αυτη?
-η μανα μου λει και αρχιζει η μαχη.ο ινδιανοσ-γλου γλου γλου γλου!!!!!!!!!!!!!!!!!το παλικαρι-ΕΦΟΔΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ενο το παλικαρι και η αλλοι πολεμουσαν,καταλαβαινει ποσ ειναι ποντιοσ απο το ποσ μιλαει.-ρε μανα με ποντιο τα βαλαμε
-ε και σιγα?ποσ το καταλαβεσ μοθ λεσ????????????
-ναι.οι ποντοιι εχουν πολεσ τριχεσ ενο οι ινδιανοι εχουν μεγαλα...
-μη το πεισ
-εχουν μεγαλα...
-ΜΗ ΤΟ ΠΕΙΣ!!!
-εχουν μεγαλα χερια ρε μανα!
-ααααααααααααααα ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
ΤΕΛΟΣ
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 11-01-2012 • ΔΗΜΗΤΡΣ (ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ)6 απαντήσεις8.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-06-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)3 απαντήσεις7.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-12-2011 • love in the end (margarita202)10 απαντήσεις2.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-10-2013 • Η ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ ΠΙΚΑΤΣΟΥ (rania34)1 απάντηση1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-01-2011 • beba2 απαντήσεις7.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-01-2012 • ΔΗΜΗΤΡΣ (ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ)9 απαντήσεις9.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-12-2013 • ellilove1 απάντηση8.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-09-2011 • beba6 απαντήσεις8.0χ προβολές
-
5 απαντήσεις7.7χ προβολές
-
3 απαντήσεις7.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-04-2012 • Αθηνά Ολσεν. (AthiNaa)6 απαντήσεις2.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-12-2012 • ~celebrities~ (kiki2100)0 απαντήσεις7.4χ προβολές