Είναι 3 φίλοι αραχτοί σε ένα μπαράκι και τα πίνουν κουβέντα στη κουβέντα , φτάνει η συζήτηση στο πόσο εγωιστές είναι οι άντρες. Μιλάει ο πρώτος ....
- Εγώ ρε παιδιά είμαι πολύ εγωιστής, επειδή ένα πρωί η γυναίκα δεν μου έφτιαξε καφέ , έκανα να της μιλήσω μια ολόκληρη εβδομάδα.
-Σιγά ρε, λέει ο δεύτερος , εγωισμός είναι αυτός;
-Εγώ επειδή μου έφτιαξε μακαρονάδα με σάλτσα και όχι με κιμά ένα μήνα κοιμόμουν στον καναπέ του σαλονιού. Ο τρίτος χαμογελούσε ...με το ύφος του ''μεγάλου άντρα''.
-Αντε ρε , λέει κάποια στιγμή ο τρίτος της παρέας... ....που είστε εσείς εγωιστές...
-Εγωιστής είμαι εγώ , που επειδή τη μέρα του γάμου η γυναίκα μου, μου πάτησε το πόδι στην εκλησία , τόσα χρόνια γάμου και δεν την έχω αγγίξει ... ποτέ!!!!!!!
Καλά ρε μας δουλεύεις; ρωτούν οι άλλοι.
Και τα παιδιά πως τα έχεις κάνει;
- To πιστεύετε ότι από εγωισμό δεν έχω ρωτήσει;
απαντήσεις
3
προβολές
8363
14-09-2013, 18:38
einai teleio
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 12-10-2013 • ▪~▪Το κιουτακι.μπλουμ□~□| (nantia9)1 απάντηση1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-01-2014 • SANI3 απαντήσεις7.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-01-2013 • Kν.♡ (EleniTheBest95)1 απάντηση4.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-09-2012 • 'Σοφάκι εξ ντι (manti10)0 απαντήσεις1.6χ προβολές
-
7 απαντήσεις3.4χ προβολές
-
0 απαντήσεις7.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-11-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)2 απαντήσεις2.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 04-06-2013 • MitsoS... (Dimitris1998)13 απαντήσεις11.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-12-2013 • Τίνα <3 (Tina12)4 απαντήσεις7.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-09-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)8 απαντήσεις3.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-03-2010 • Loup-Garou1 απάντηση10.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-06-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)3 απαντήσεις7.9χ προβολές