ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΟΥΛΑΩ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΔΙΟΤΙ ΠΗΓΑ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΛΑ...ΑΡΧΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΑΠΟ ΠΛΑΤΙΝΟΥΜ 3 ΕΙΧΑ ΠΕΣΕΙ ΓΟΛΝΤ 4 ΕΚΕΙ ΞΕΝΕΡΩΣΑ ! ΤΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΤΩΡΑ , ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΑΠΟ ΣΙΖΟΝ 2 ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ CHAMPS ΘΑ ΕΧΩ ΣΕ SCREENSHOTS ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΙΝΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ! ΕΧΕΙ RUNE PAGES 7 ΚΑΙ ΜΑΣΤΕΡ 7 2 CHAMPS ΤΟ ΜΑΙΝ ΜΟΥ VOLIBEAR KAI ΤΟ ΑΛΛΟ MAΙΝ MOY ΤΗRΕΣH!
AΡΧΙΚΑ OΡΙΣΤΕ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟ OP.GG: http://eune.op.gg/summoner/userName=J%C3%B2h%C3%B1%C3%B1yW%C3%A0lk%C3%A8R
ΟΡΙΣΤΕ Η ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ RIOT: http://prntscr.com/jq89nj
ΟΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΙΝ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ:
http://prntscr.com/jq8a1p
http://prntscr.com/jq8abv
http://prntscr.com/jq8arg
http://prntscr.com/jq8b32
ΛΟΙΠΟΝ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΧΡΗΜΑ ΣΧΕΔΟΝ 300 ΕΥΡΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΖΗΤΩ ΤΙΜΗ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 170 ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΩ ΚΙΟΛΑΣ! ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ
22-06-2018, 15:50
Μια νέα τιμή για το λογαριασμό : 150 ευρώ! Ο λογαριασμος παιδια τα αξιζει τα λεφτα του! αν εχετε καποια αλλη γνωμη περιμενω τα μηνυματα σας!
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 25-11-2019 • Giorgos97a0 απαντήσεις47.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-10-2024 • xaloulis900 απαντήσεις24.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-12-2019 • ManuelKLG1 απάντηση37.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-09-2015 • beck0 απαντήσεις36.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-06-2019 • panos880 απαντήσεις35.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-09-2021 • Xrhstospeiraias030 απαντήσεις81.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-03-2015 • konosl27 απαντήσεις36.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-01-2022 • NikolasTam0 απαντήσεις68.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-06-2015 • arisore2 απαντήσεις63.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-02-2014 • Η ΑΓΑΠΗ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ 7 ΓΡΑΜΜΑΤΑ Γ-Ι- Ω- Ρ- Γ- Ο- Σ (xiliomorfa)5 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-09-2015 • pyratheon0 απαντήσεις36.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-03-2019 • fanourios2 απαντήσεις36.2χ προβολές