07-05-2012, 21:02
Εμενα μια που δεν πρεπει να πω.Αλλιως πιπερι στο στομα
απαντήσεις
23
προβολές
3413
11-05-2012, 23:16
εγω πιστευω οτι ειναι καποιος εκτος ταξης!!!!!δεν πειραζει να πω εκτος ταξης εε????
12-05-2012, 11:10
ΟΧΙ πες ελευθερα την νωμη σου...αλλα εσυ Κωστη δεν μας ειπες που αοιξες και το 8εμα!!!
09-08-2012, 11:35
η πιο ομορφη της ταξης μου ειναι η ιριδα...(για μενα)
17-08-2012, 15:04
<3 για εμενα ο πιο ομορφος ή η πιο ομορφη στην ταξη μου ειναι...θα απαντησω ηληκρηνα!απο αγορια ο κωνσταντινος και απο κοριτσια η αθηναα<3
02-10-2012, 16:22
Κνέναςς...απο τη τάξη μου όλοι άσχημοι είναι..χα0χα0
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 31-01-2013 • SANI1 απάντηση1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-05-2013 • You.Only.Live.Once:ρ (eugenaki)12 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-04-2012 • zoi11 απάντηση1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-11-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)11 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-08-2014 • antartis24 απαντήσεις41.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-03-2013 • ~~>Τριάδα<~~ (Λοβε Χρήστο και Ανίσα) (1D4ever)7 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-04-2012 • Μονο να γελας (Victoria1)4 απαντήσεις1.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-12-2013 • Η ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ ΠΙΚΑΤΣΟΥ (rania34)2 απαντήσεις1.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-06-2012 • MitsoS... (Dimitris1998)2 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-03-2014 • Μαριλενα Τ. (marilou99)3 απαντήσεις1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-12-2012 • kimon1150 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-03-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)53 απαντήσεις6.3χ προβολές