27-10-2012, 09:18
opoios 8elw
05-11-2012, 15:41
λοιπον...απο το γερμανικο να σου πω κανεις μη νομιζεις οτι εναι ολοι γαλανοματες με ξανθα μαλλια ειναι ενα σχολειο για οσους δεν ξερουν και πολυ καλα γερμανικα οποτε δεν πανε γερμανοι..απο το ελληνικο ειναι ενας ωραιος...
21-04-2013, 11:00
κανενας απο την ταξη μου ολα κολομωρα ειναι εκτος απο ενα που ηταν πριν ενα χρονο στο σχολειο μου ( τωρα ππηγαινει πρωτη γυμνασιου )αυτος μου αρεσει παρα πολυ ειναι ΘΕΟΟΟΟΟΣ!
21-04-2013, 11:00
εναν* και πηγαινει*
25-04-2013, 20:28
apo tn ta3i m egw (xaxaxaxaxa)apo ektos sxoleiou o...........s kouklos ein!
03-05-2013, 17:49
μμμμ λπν 8α σας στειλω κ φωτο να μ πειτε τος λν δημητρη(4ηλος 3αν8ος πρασιμοματης) αλλα πιο πλ μαρεσει το αγορι μ δειτε τν να μ πειτε λεγεται GiorgosDemy
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 30-03-2013 • SANI5 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-11-2012 • IriDa5 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-05-2012 • katerinakO11410 απαντήσεις2.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-04-2012 • Κωστης!! (kifounas)12 απαντήσεις2.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-12-2012 • SANI2 απαντήσεις1.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-10-2012 • IriDa33 απαντήσεις4.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-11-2013 • SANI0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-02-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)5 απαντήσεις1.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-11-2013 • ✿•.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•✿ (daidalos)8 απαντήσεις2.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-06-2013 • Κωστης!! (kifounas)0 απαντήσεις1.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-08-2014 • μην μου λες να ζω με αναμνησεις (fanikaria)1 απάντηση1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-12-2012 • SANI0 απαντήσεις1.4χ προβολές