07-05-2012, 21:02
Εμενα μια που δεν πρεπει να πω.Αλλιως πιπερι στο στομα
απαντήσεις
23
προβολές
3442
11-05-2012, 23:16
εγω πιστευω οτι ειναι καποιος εκτος ταξης!!!!!δεν πειραζει να πω εκτος ταξης εε????
12-05-2012, 11:10
ΟΧΙ πες ελευθερα την νωμη σου...αλλα εσυ Κωστη δεν μας ειπες που αοιξες και το 8εμα!!!
09-08-2012, 11:35
η πιο ομορφη της ταξης μου ειναι η ιριδα...(για μενα)
17-08-2012, 15:04
<3 για εμενα ο πιο ομορφος ή η πιο ομορφη στην ταξη μου ειναι...θα απαντησω ηληκρηνα!απο αγορια ο κωνσταντινος και απο κοριτσια η αθηναα<3
02-10-2012, 16:22
Κνέναςς...απο τη τάξη μου όλοι άσχημοι είναι..χα0χα0
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 13-05-2014 • ΑναστασιαOtherHalfღ ΗρωOneAndOnly♥ (marakiDj)4 απαντήσεις1.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-04-2012 • Μονο να γελας (Victoria1)4 απαντήσεις1.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-08-2014 • μην μου λες να ζω με αναμνησεις (fanikaria)1 απάντηση1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-12-2012 • SANI0 απαντήσεις4.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-12-2012 • SANI2 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-10-2012 • IriDa33 απαντήσεις4.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-12-2012 • SANI0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-10-2012 • glikoulaki (IRENE1490)0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-12-2012 • SANI1 απάντηση1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-12-2012 • MaRaKiForEvEr (SexyGirlMAria)2 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-04-2012 • Σία Κ. (Anastaso0la)2 απαντήσεις1.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-02-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)5 απαντήσεις1.8χ προβολές