Η DEMY EΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑ<3
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η DEMY ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
22-08-2012, 10:52
Το πιο αγαπημένο μου τραγούδι από τα τραγούδια της Demy είναι το Πόσες Χιλιάδες Καλοκαίρια<3
απαντήσεις
3
προβολές
18950
26-01-2013, 18:07
ξερεις κατι...καποιες φορες καλ0 ειναι να κραταμε την γνωμη μας για το εαυτ0λη μας ο.Ο
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 30-01-2014 • baggos12741 απαντήσεις19.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-04-2012 • katerinakO11414 απαντήσεις19.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-11-2013 • SANI4 απαντήσεις21.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-12-2012 • SANI1 απάντηση17.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-10-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)2 απαντήσεις17.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-06-2012 • MitsoS... (Dimitris1998)2 απαντήσεις18.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-12-2012 • SANI2 απαντήσεις18.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-01-2014 • Αναρχό-Ποιητής (AnarxikosTupos)0 απαντήσεις17.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-05-2013 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)0 απαντήσεις17.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-01-2014 • Αναρχό-Ποιητής (AnarxikosTupos)4 απαντήσεις2.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-03-2015 • ( Ρένα ) (ReNaM)0 απαντήσεις19.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 27-03-2012 • MitsoS... (Dimitris1998)40 απαντήσεις7.4χ προβολές