29-12-2012, 16:24
ρε παιδια με παρεξηγησατε για πλακα το ειπα οπως το λετε και εσεις βλακιες γραφω νταξει σταματηστε... ! <3
νταξει? ρε παιδια?
29-12-2012, 16:37
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΒΛΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?
29-12-2012, 17:47
Εντάξει!!!!!!!!Επίσης τώρα πια αρχίζεις να γίνεσαι καλύτερη!!!!!!!!!!!!!!Δεν ξέρω πως έγινε αυτό αλλά μπράβο συνέχισε έτσι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
14-08-2013, 21:09
και αν κανεις πλακα εμεις τι σου φταιμε;;;;;;;;το εχεις καταλαβει οτι προσβαλλεις;;;;;;;;;;;
14-08-2013, 21:09
14-08-2013, 21:10
sorry ok ειδα οτι καλυτερεψες
10-09-2013, 14:03
10-09-2013, 18:45
na soy po esena den ua soy arese na se lei kapios xazh epeidh den eisai eisai filh toy.Kai olos o kosmos den goystarei na kauetai na diabazei tis blakeies soy ok?Den exeis ti na kaneis kai anebazeis malakies sto forum.
10-09-2013, 18:48
as elpizo oti htan mono plaka.Pantos mas prosbaleis poly me ayto na jereis
16-09-2013, 21:49
Ρε αι γαμησου!Κοιτα τον εαυτο σου μωρη κ μετα μιλα -.- οχου δλδ ελεοςς ρρ
31-07-2016, 12:14
Δεν εχεις. Κατι αλλο ν κανεις;; αν ησουν αληθινη δν θα μας ελεγες χαζους;; γκεγκε;;
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
48 απαντήσεις7.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-10-2013 • ~♥Never Stop Dreaming♥~ (stefan0ykos)2 απαντήσεις2.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-12-2012 • ♥Αθηνουλα Οοσομμ♥ (athinoula2001)0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-12-2012 • SANI4 απαντήσεις1.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-04-2012 • I'M brOKen :/ (Demy)8 απαντήσεις1.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-12-2013 • ellilove1 απάντηση1.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-12-2012 • SANI0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-05-2013 • Τσικι Τσικι Μπαμ -.^ (ElenakiKouklitsa)15 απαντήσεις3.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-02-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)5 απαντήσεις1.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-01-2013 • MaRaKiForEvEr (SexyGirlMAria)4 απαντήσεις1.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-03-2013 • trelh9731 απαντήσεις8.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-05-2013 • You.Only.Live.Once:ρ (eugenaki)9 απαντήσεις1.6χ προβολές