19-10-2012, 14:24
Γιατί οι ξανθιές δεν μπορούν να γράψουν το 33; γιατί δεν ξέρουν ποιο 3 να βάλουν πρώτο!
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 26-02-2010 • rednegel2 απαντήσεις13.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-10-2013 • Η ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ ΠΙΚΑΤΣΟΥ (rania34)0 απαντήσεις1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-02-2013 • Kν.♡ (EleniTheBest95)55 απαντήσεις8.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-09-2014 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)0 απαντήσεις7.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-10-2013 • marianaki1 απάντηση8.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-02-2015 • RafahlGeorg2 απαντήσεις7.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-03-2015 • ~...where to miss, to the stars...~ (lolannamaria)2 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-07-2014 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)2 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-01-2014 • SANI3 απαντήσεις7.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-09-2013 • SANI1 απάντηση6.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-12-2013 • SANI4 απαντήσεις8.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-01-2010 • Loup-Garou8 απαντήσεις8.9χ προβολές