Η δασκάλα της Α' Γυμνασίου έχει πρόβλημα με τον Τοτό, ο οποίος δείχνει να βαριέται αφόρητα στην τάξη.
- Ποιο είναι το πρόβλημά σου, Τοτέ; τον ρωτάει.
- Είμαι πολύ έξυπνος για να είμαι στην πρώτη τάξη, απαντά ο Τοτός. Η αδερφή μου είναι στην τρίτη τάξη κι είμαι εξυπνότερος από αυτή. Πιστεύω ότι πρέπει να πάω στην τρίτη κι εγώ.
Η δασκάλα τον πήγε στον διευθυντή που συμφώνησε να του κάνουν τεστ κι αν απαντήσει σωστά, να τον βάλουν στην τρίτη τάξη.
- Πόσο κάνουν 3 Χ 3; τον ρωτάει ο διευθυντής.
- 9, απαντάει ο Τοτός.
- 3Χ13;
- 39
Ακολούθησαν κι άλλες ερωτήσεις κι απαντούσε σωστά ο Τοτός. Μετά ήρθε η σειρά της δασκάλας για ερωτήσεις. Ρωτάει:
- Τι είναι αυτά που η αγελάδα έχει τέσσερα κι εγώ δυο;
- Τα πόδια.
- Τι έχεις στο παντελόνι σου που εγώ δεν έχω στο δικό μου;
- Τσέπες.
- Τι είναι μαλλιαρό, οβάλ, γλυκό και μέσα υγρό;
- Η καρύδα.
- Τι μπαίνει μέσα σκληρό και ροζ και βγαίνει μαλακό και βρεγμένο;
Ο διευθυντής ανοίγει διάπλατα τα μάτια του, αλλά πριν προλάβει να διακόψει, ο Τοτός απαντά:
- Η τσίχλα.
- Τι κάνει ο άντρας όρθιος, η γυναίκα καθιστή και το σκυλί στα τρία πόδια του;
Τα μάτια του διευθυντή ανοίγουν τρομαγμένα, αλλά πριν προλάβει να πει κάτι...
- Χειραψία, λέει ο Τοτός.
- Και τώρα μερικές ερωτήσεις του στυλ "Τι είμαι εγώ".
Αρχίζω: Χώνεις τα παλούκια σου μέσα μου. Με πιέζεις, με καρφώνεις κι εγώ ανεβαίνω. Δεν προλαβαίνεις να τελειώσεις, κι εγώ βρέχομαι.
- Η σκηνή του κάμπινγκ.
- Βάζεις ένα δάχτυλό σου μέσα μου. Με παίζεις νευρικά. Ο σωστός άντρας αυτό κάνει πρώτα.
Ο διευθυντής κοιτάζει σα χαμένος.
- Η βέρα.
- Είμαι σε διάφορα μεγέθη. Όταν δεν είμαι καλά, στάζω. Όταν με πιάνεις και με αναταράζεις, ανακουφίζομαι.
- Η μύτη.
- Είμαι ένα σκληρό δοκάρι με σουβλερή άκρη. Καρφώνομαι με δύναμη τρέμοντας.
- Το βέλος, απαντά ο Τοτός.
- Αρχίζω από Μ κι όταν με δοκιμάσεις λιγώνεσαι.
- Το μέλι.
Ο διευθυντής έβγαλε ένα στεναγμό ανακούφισης και είπε:
- Μωρέ, στείλ' τον στο Πανεπιστήμιο. Εγώ από μέσα μου έδωσα λάθος απαντήσεις σ' όλες τις ερωτήσεις....Εσείς;
απαντήσεις
11
προβολές
9908
16-06-2012, 20:18
stin nasa 8a eprepe kanonika na pigainei o totos kai oxi se panepistimio opws elege o dieu8intis
20-06-2012, 11:02
XEXEXE POLI KALW ALLA SORRY POU 8A STO PW ALLA EXW AKOUSEI KAI KALITERA! :\
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 07-02-2012 • ••a♥L♥e♥3♥a♥N♥d♥R♥a♥•• (alexandra1161)2 απαντήσεις7.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-12-2012 • DORITA SX (dorita123)7 απαντήσεις8.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-12-2012 • pantelisd4 απαντήσεις8.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-06-2015 • RafahlGeorg0 απαντήσεις7.4χ προβολές
-
1 απάντηση6.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-12-2013 • ellilove1 απάντηση8.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-04-2012 • Μικρή-Φάτσα (elenibest)8 απαντήσεις2.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-11-2013 • Βαρβάρα (zozo123)2 απαντήσεις8.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-10-2012 • Ευαγγελος Εξ 'ντι (unotricks)1 απάντηση2.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-09-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)3 απαντήσεις8.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-09-2012 • Cristiano Ronaldo (dimisof)6 απαντήσεις2.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-06-2012 • MitsoS... (Dimitris1998)6 απαντήσεις8.9χ προβολές