Ένα κοριτσάκι, παρακολουθώντας για πρώτη φορά ένα γάμο, ψιθυρίζει στην μητέρα του :
- " Γιατί η νύφη φοράει λευκά ; "
- " Γιατί το λευκό είναι το χρώμα της χαράς και σήμερα είναι η πιο χαρούμενη μέρα της ζωής της ! " , απαντάει η μητέρα της , όσο πιο απλά μπορούσε.
Το κοριτσάκι μετά από λίγη σκέψη , λέει :
- " Τότε ο γαμπρός γιατί φοράει μαύρα ; "
Ο Αρσένης ο Άκης και ο Σημίτης πηγαίνουν στον Θεό. Ο Θεός τους λέει: - Μέσα σε αυτή την αίθουσα υπάρ
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 17-05-2010 • Tzinaki2 απαντήσεις10.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-01-2010 • legender1 απάντηση8.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-03-2012 • glikoulaki (IRENE1490)1 απάντηση1.6χ προβολές
-
10 απαντήσεις7.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-12-2009 • legender1 απάντηση9.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-09-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)6 απαντήσεις3.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-10-2012 • Ευαγγελος Εξ 'ντι (unotricks)0 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-01-2012 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)5 απαντήσεις8.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-01-2012 • ΔΗΜΗΤΡΣ (ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ)7 απαντήσεις8.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-02-2013 • XaraOk11 απαντήσεις7.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-12-2013 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)0 απαντήσεις7.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-02-2012 • Νικολέτα! (nicoleta67)2 απαντήσεις9.0χ προβολές