*Καλυτερα να μην εισαι με κανεναν παρα να εισαι με το λαθος ανθρωπο
*Δεν ειμαι single!Απλα εχω σχεση απο αποσταση.Το αγορι μου μενει στο μελλον
*Ναι,ειμαι single και μονο αν εισαι ο Zac Efron θα το αλλαξεις αυτο
*Η Ντισνε'ι' με εμαθε να μη μιλαω σε ξενους.Εκτος αν ειναι πολυ ομορφοι!
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 08-10-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)26 απαντήσεις5.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-05-2012 • katerinakO1148 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-06-2014 • Elpiniki010 απαντήσεις1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-06-2012 • pennylove22 απαντήσεις3.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-04-2012 • Κωστης!! (kifounas)12 απαντήσεις2.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-05-2016 • Bizz11 απάντηση1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-11-2012 • nikhkapa0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 25-10-2012 • IriDa25 απαντήσεις3.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-03-2013 • XaraOk0 απαντήσεις1.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-09-2011 • xasiklic10 απαντήσεις5.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-05-2013 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)0 απαντήσεις1.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-03-2011 • #Barbie♥ (Pitsirika)6 απαντήσεις2.1χ προβολές