14-08-2013, 12:12
ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΤΟΥ LIOSE ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
29-01-2014, 17:33
δεν θα μας πεις εσυ τι θα κανουμε!
16-06-2014, 19:25
ναι εμενα μου συμβενει τωρα βεβαια δεν ξερω αν φοβατε κατι αλλα τεσπα οσο τον γραφω τοσο πιο πολύ με βριζει με τα κοληταρια του και εκει γινόμαστε της πουτανας εδώ και 3 χρονια ρε φιλε ετα αγορια εχουνε κατ κολληματα μα αυτόν θα ηθελα να τον δω να τον παταει το τρενο ορισμένες φορες δλδ πια ελεος
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 10-04-2012 • Κωστης!! (kifounas)11 απαντήσεις18.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-10-2012 • SANI0 απαντήσεις15.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-12-2013 • SANI1 απάντηση21.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-12-2012 • SANI0 απαντήσεις16.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-01-2013 • Kν.♡ (EleniTheBest95)7 απαντήσεις16.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-02-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)4 απαντήσεις3.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-11-2012 • SANI0 απαντήσεις17.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-08-2016 • ( Ρένα ) (ReNaM)1 απάντηση24.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-08-2014 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)0 απαντήσεις3.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-07-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)0 απαντήσεις17.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-11-2012 • SANI1 απάντηση17.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-11-2013 • indian3 απαντήσεις16.9χ προβολές