Ο Βενιζέλος και ο Γιωργάκης είναι βόλτα με το αυτοκίνητο και λέει ο Βενιζέλος:
- Βγες ρε Γιωργάκη να δεις αν ανάβει το φλας.
Βγαίνει ο Γιωργάκης και του λέει:
- Ναι, όχι, ναι, όχι, ναι, όχι...
απαντήσεις
6
προβολές
3495
26-02-2012, 17:36
Η λειτουργία του φλας είναι να αναβοσβήνει
Όταν λοιπόν ανάβει δεν λες ναι και όταν σβήνει όχι
Όταν λοιπόν ανάβει δεν λες ναι και όταν σβήνει όχι
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 25-03-2010 • Loup-Garou4 απαντήσεις7.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-07-2014 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)2 απαντήσεις8.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-01-2015 • ΔΗΜΗΤΡΣ (ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ)0 απαντήσεις2.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-12-2012 • SANI2 απαντήσεις7.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-04-2012 • MitsoS... (Dimitris1998)4 απαντήσεις2.8χ προβολές
-
1 απάντηση7.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-08-2015 • kyrkal1 απάντηση7.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-08-2013 • eminem for ever(50cent+t pain+billy blue) (bessy10)1 απάντηση1.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-10-2012 • Νικολέτα! (nicoleta67)9 απαντήσεις8.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-12-2012 • pantelisd4 απαντήσεις8.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-01-2012 • ΔΗΜΗΤΡΣ (ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ)2 απαντήσεις8.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 27-11-2012 • SANI3 απαντήσεις8.3χ προβολές